Blog navigation
Derniers articles
Derniers commentaires

Derniers articles

Trier par :
  • Jak rozpoznać zanieczyszczenia w grzybni?
    Jak rozpoznać zanieczyszczenia w grzybni?
    93 Vues

Jak rozpoznać zanieczyszczenia w grzybni? Poniższy tekst ma charakter jedynie informacyjny i edukacyjny  “For Educational Purposes Only” #FEPO   Podczas nauki prawie na pewno napotkasz inne grzyby w postaci pleśni. Pleśnie są największym konkurentem dla grzybni. Jak je rozpoznać i co zrobić, gdy je znajdziemy?Niestety idealne warunki wzrostu dla grzybów są również zachęcające dla innych grzybów, w tym pleśni Poniżej przedstawiamy kilka typowych grzybów pleśniowych, które można...

En savoir plus
  • Co to jest grzybnia Mexican
    Co to jest grzybnia Mexican
    8142 Vues

Grzybnia Mexican to fascynujący gatunek grzybni, który skrywa wiele tajemnic i ciekawostek. Jej historia, właściwości  łatwość uprawy oraz potencjał medyczny sprawiają, że jest ona niezwykle interesującym obiektem badań i hodowli. Zarówno dla naukowców, jak i miłośników grzybni, grzybnia Mexican oferuje wiele do odkrycia i zrozumienia.

En savoir plus
  • Qu'est-ce que le champignon thaïlandais ? Histoire, secrets et anecdotes
    Qu'est-ce que le champignon thaïlandais ? Histoire, secrets et anecdotes
    15740 Vues

Le champignon thaï, également connu sous le nom de Psilocybe cubensis Thai, est populaire pour ses propriétés psychoactives et son histoire fascinante. Il est originaire de Thaïlande et a été utilisé à des fins rituelles et médicinales. Le mycélium thaïlandais est facile à cultiver et a un potentiel médicinal, ce qui le rend intéressant pour les chercheurs et les cultivateurs. L'article aborde également son impact sur la culture, l'art et l'écosystème.

En savoir plus
  • Secrets et curiosités de l'Équateur + Golden Teacher
    Secrets et curiosités de l'Équateur + Golden Teacher
    15021 Vues

L'article présente des secrets et des curiosités sur l'ensemble des champignons psilocybine de l'Équateur et du Golden Teacher, leurs origines, leurs propriétés psychoactives, leur utilisation dans le microdosage et les questions de sécurité et de légalité.

En savoir plus
|< .... 217218219220221222223224225226227 .... >|
Showing 885 to 888 of 910 (228 Pages)